دانش‌جوی حرف‌دار

آن‌چه می‌فهمم، می‌نویسم

دانش‌جوی حرف‌دار

آن‌چه می‌فهمم، می‌نویسم

معرفی سایت: عجوبه

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۳ ب.ظ

با افزایش کاربران و مشارکت آنها در تولید، ارائه و پردازش اطلاعات معمولاً پرسش‌هایی برای یک کاربر به وجود می‌آید که ممکن است کاربران زیادی با همان پرسش روبرو شده باشند، اگر میزبانی باشد که این پرسش‌ها را در قالب مناسبی دسته‌بندی کرده باشد و پاسخ‌های مناسب را نیز مشخص کرده باشد، مسلماً بهتر از جستجو در وب می‌تواند مفید باشد.

لوگوی سایت عجوبه
وب سایت عجوبه نیز با این رویکرد میزبان پرسش و پاسخ فارسی زبانان در حوزه فناوری اطلاعات است که در آن کاربران می‌توانند همزمان نقش پرسشگر و پاسخ دهنده را داشته باشند و در تولید محتوا در قالب پرسش و پاسخ مشارکت داشته باشند، کیفیت محتوای پرسش و پاسخ نیز توسط خود کاربران سنجیده می‌شود و بهبود می‌یابد. عجوبه در تلاش است با ایجاد بستری بهینه شده برای پرسش و پاسخ به فارسی‌زبانان کمک کند تا پرسش‌هایی که مدت‌ها به دنبال پاسخ آنها بوده‌اند را مطرح کنند و پاسخ آنها را به کمک کاربران بیابند.

معمولا سؤالی در عجوبه بی‌پاسخ نمی‌ماند.حداقل من همیشه پاسخ سؤالاتم را در عجوبه یافته‌ام.یادتان باشد، قبل از پرسیدن سؤال جدید،مطمئن شوید که سؤال شما قبلا پرسیده نشده‌است.
از جمله‌ی سایت‌های مشابه عجوبه در دنیای وب فارسی می‌توان به داناترین و پرسشی اشاره کرد.

-پروفایل‌های من در عجوبه، داناترین، پرسشی

- تصویر صفحه‌ی اول عجوبه در زمان نوشتن این مطلب

قسمتی از متن برگرفته از سایت تارمستر

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۳ ب.ظ
  • محمدحسین خانی

برای این مطلب نظر یا یادداشتی بگذارید  (۴)

سایت myanswers.ir هم هست که اگر در گوگل سرچ کنید صفحه ی اول آن می آید. خیلی توش سر نزدم ولی چندین مرتبه تو بخش نظرات وبلاگم تبلیغ کرده. فکر می کنم مواردی که شما معرفی کردید بهتره و فعال تر باشه.
----
املای درست کلمه، «اعجوبه» هست و برام جالبه که این املای خاص رو برای سایت انتخاب کردن.
پاسخ:
سلام
سایت mynews.ir را که نتونستم بازکنم!
داناترین زمان تأسیسش خیلی براش تبلیغ شد به عنوان "اولین سایت پرسش و پاسخ فارسی مبتنی بر وب2"، اما بعد از یک مدتی به مشکل خورد و چند ماهی از دسترس خارج شد تا همین چند مدت پیش که نسخه‌ی جدیدش بالا اومد. هرچند خیلی شور و حال روزهای اولش را نداره
سؤالاتی هم که در پرسشی مطرح میشه، معمولا خیلی چیزی ازش در نمیاد
فعلا امید من به عجوبه است. کاربرای فعالی داره، سؤالات من تا حالا بی‌جواب نمونده تا حالا

شیوه‌ی نوشتنشون برای من هم سؤال برانگیزه، احتمالا به خاطر شیوه‌ی نوشتن فینگیلیش، اینطوری تحریفش کردن!!
سلام
عجوبه اسم قشنگی داره

بروزم با:
منوچهر [سید احمد] پلارک یکی از شهدای جنگ است که بیست سال‌ است برخی رسانه‌ها ادعاهای عجیب و اغراق‌آمیزی درباره زندگی و مزار وی منتشر می‌کنند.

چند سالی است که بوی عطر مزار شهید پلارک، برخی را از فلسفه شهید، شهادت و راه و روشی که رفته‌اند، گمراه کرده است. جدای از این‌که بوی عطر از کجا و چگونه می‌آید!!، این‌که این کار باعث شده شهدای والامقام دیگری که در کنار این شهید آرمیده‌اند، از نظرها پنهان بمانند، بحث مهم‌تری است. بماند که مقامات معنوی شهید پلارک نیز، از این آسیب در امان نمانده است.
ادامه در...
پاسخ:
مطلب شما خیلی جالب بود
باید حسابی مراقب بود
بابت معرفی عجوبه سپاسگزارم.
پاسخ:
خواهش می‌کنم
واقعا عجوبه سایت مفیدی است...
الان در حال حاضر "عجوبه" دان شده ست
حیف شد
پاسخ:
عجب.
چه حیف شد، سایت خوبی بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">